نمرات فاجعه بار آزمون های نهایی کشور | تداوم افت نمرات در خراسان رضوی اجرای حکم قصاص مردی که مهمان برادرش را به قتل رسانده بود + عکس طلاق به خاطر چالش‌های عجیب اینستاگرامی | همسرم به ناخن‌هایم لاک قرمز زده بود! ۲۵ درصد مردم کشور دچار چاقی و اضافه وزن هستند ۱۶ مورد ابتلای به هاری در خراسان‌رضوی شناسایی شد نتایج آزمون ورودی مدارس سمپاد چه زمانی اعلام می‌شود؟ صرفه‌جویی هتل‌های مشهد در مصرف برق تصمیم‌گیری برای تعطیلی ادارات به استانداران واگذار شد فیلمی از لحظه سقوط بالگرد در مکزیک رئیس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد: تعطیلی کشور برای اشعه ماورای بنفش منطقی نیست رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس: تب دنگی در کشور فراگیر می‌شود، نیاز به کیت‌های تشخیص سریع داریم هشدار وزارت بهداشت به مردم در پی افزایش موج گرما | برای دوری از گرمازدگی و اثرات اشعه‌های مضر، از ساعت ۱۲ تا ۱۶ از خانه خارج نشوید آیا قطره آهن دندان‌های کودکان را سیاه می‌کند؟ تداوم هوای گرم در ارتفاعات کشور (۴ مرداد ۱۴۰۳) آیا احتمال تعطیلی ادارات و بانک‌ها در روزهای شنبه و یکشنبه (۶ و ۷ مرداد) وجود دارد؟ + فیلم آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان فرامرز عباسی مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) تاکید وزیر نیرو بر تخصیص اعتبار طرح‌های اضطراری تامین آب شرب مشهد گردهمایی اعضای هیئت علمی شبکه نخبگانی اساتید جوان دانشگاه تهران در مشهد برگزار شد روایت زنی که به خاطر لجبازی زندگی‌اش را تباه کرد
سرخط خبرها

امکان تامین شیر رایگان برای همه دانش‌آموزان وجود دارد | بخش خصوصی مایل به مشارکت در این طرح است

  • کد خبر: ۱۸۷۸۸۴
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
امکان تامین شیر رایگان برای همه دانش‌آموزان وجود دارد | بخش خصوصی مایل به مشارکت در این طرح است
سخنگوی انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی گفت: اگر دولت و مجلس آمادگی داشته باشند و پیشنهاد بخش خصوصی پذیرفته شود می‌توان برای ۱۰ تا ۱۵ میلیون دانش آموز در همه مقاطع در سراسر کشور در ۷۰ نوبت شیر رایگان تامین و توزیع کرد.

به گزارش شهرآرانیوز با تصویب کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه، قرار است در مدت اجرای این برنامه " شیر رایگان در مدارس ابتدایی" توزیع شود. البته این موضوع هنوز در صحن علنی مجلس تصویب نشده، اما وزیر آموزش و پرورش اعلام کرده که این طرح از مهرماه امسال در مدارس ابتدایی کشور اجرا شده است.

محمدرضا بنی طبا با بیان اینکه تصویب شیر رایگان مدارس در کمیسیون تلفیق اتفاق بسیار خوبی بود و امیدواریم در صحن عمومی مجلس نیز رای بیاورد، گفت: در برنامه ششم و پنجم توسعه و حتی برنامه‌های قبل نیز شیر مدارس وجود داشت، اما با این وجود اجرایی نشد. این یعنی باید به چرایی اجرا نشدن آن توجه کنیم.

سخنگوی انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی اضافه کرد: لازمه اجرایی شدن مصوبه مجلس این است که مجلس از حالا به فکر محل بودجه شیر رایگان مدارس باشد و در بودجه سال آینده نیز پیش بینی کند.

بنی طبا تصریح کرد: ممکن است در شرایط فعلی دولت در تامین منابع مالی طرح "توزیع شیر رایگان در مدارس" به مشکل بخورد؛ بنابراین این آمادگی وجود دارد که بر اساس الگوی مشارکت بخش خصوصی و دولتی شیر رایگان مدارس از محل تخفیف و کاهش حاشیه سود صنایع و محل مالیات بر ارزش افزوده این صنعت تامین شود.

وی گفت:رئیس دولت برای مدارس ابتدایی دولتی توزیع شیر رایگان در دو نوبت را در دستور کار قرار داده، اما اگر دولت و مجلس آمادگی داشته باشند و پیشنهاد بخش خصوصی پذیرفته شود می‌توان برای ۱۰ تا ۱۵ میلیون دانش آموز در همه مقاطع در سراسر کشور در ۷۰ نوبت شیر رایگان تامین و توزیع کرد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->